2011. február 20., vasárnap

Rózsa szappan


Még nyáron kóstoltam egy gyümölcskenyeret, aminek virág íze volt. Amikor ezt mondtam a társaság többi tagjának mindenki mosolygott rajtam, mígnem a készítő elárulta, hogy tett a tésztába egy kanál rózsavizet. Ezután kezdtem el kutatni, hogy hol lehet ilyet kapni, én egy keleti boltban vettem. Rengeteg jó tulajdonsága van, amellett, hogy kellemes az íze és illata, a kozmetika is régóta használja. Sejtregeneráló, ránctalanító, tonizálja és kiválóan hidratálja a bőrt.

Ebbe a szappanba bizony nem csak egy kanál rózsavíz került a növényi olajok mellé, bőven tettünk bele, ezen kívül jázmin illóolajat is kapott a szappan. Így, rózsaformába öntve, igazi nőies, nyugtató illatú, kényeztető szappant kaptunk.
Normál bőrre ajánljuk.

Habár minden szappanunk, csak természetes alapanyagokból készült, nem feledkezhetünk meg a fürdés utáni hidratálásról sem, erről holnap olvashattok bővebben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése